یوز پلنگ ایرانی در متاورس؟

پروژه ClassicDoge برای انتقال حیوانات به متاورس

(ClassicDoge) از فناوری بلاک چین و متاورس برای ایجاد یک تجربه منحصر به فرد برای دوستداران حیوانات خانگی استفاده می کند. به گفته این تیم، این پروژه فقط برای تولید NFT های حیوانات نیست، بلکه ایجاد تجربه واقعی حیوانات خانگی است. حیوان خانگی حتی در هنگام از دست رفتن همدم محبوب خود برای همیشه نزد صاحب می ماند. این به نوبه خود به هر کسی اجازه می‌دهد تا حیوان خانگی خود را بیشتر در واقعیت افزوده برای پیاده‌روی دوباره یا به دنیای متاورس دلخواه خود بیاورد. از طریق شراکت‌های قریب‌الوقوع و آتی، ClassicDoge فناوری خود را در برترین پلت‌فرم‌های متاورس ادغام می‌کند تا واقعاً به صاحبان حیوان خانگی اجازه دهد حیوان خانگی خود را هرجا که می‌روند به صورت مجازی همراه خود بیاورند.

پلت‌فرم‌ DEFI به دوستداران حیوانات این شانس را می دهد که یک NFT از حیوان خانگی واقعی خود داشته باشند، آموزش ببینند تا مهارت ها را ارتقا دهند، ابزار پوشیدنی بخرند و حیوان خانگی خود را با خود بیاورند، درست مانند آنچه در دنیای واقعی انجام می شود. علاوه بر این، صاحبان می توانند با حیوانات خانگی خود در رویدادها و ماموریت ها برای پاداش شرکت کنند و پیوند موجود بین حیوان خانگی و صاحب را گسترش دهند.

شکل دادن به متاورس با پل زدن دنیای واقعی با واقعیت افزوده و مجازی :

طبق گفته تیم سازنده این پروژه، دو عامل محرک برای ایجاد ClassicDoge، ارتباط و تعامل بین حیوان خانگی و صاحب آن را بیش از هر زمان دیگری ممکن می‌سازد. هنگامی که صاحبان حیوانات خانگی خود را در دنیای واقعی از دست می دهند، برای آخرین بار با آنها خداحافظی می کنند، تنها با خاطرات گرانبها. در حالی که ممکن است این پیوند همچنان باقی بماند، هیچ راهی برای یادآوری تمام خاطرات و لحظات زیبای مشترک وجود ندارد.

در این پروژه دقیقا چه اتفاقی می افتد؟

ClassicDoge با کمک به آنها برای جاودانه کردن حیوانات در متاورس تضمین می کند که صاحبان حیوانات خانگی مجبور نیستند از مرگ حیوانات خانگی خود غصه بخورند. این شامل بریدن تصویر اسکن سه بعدی حیوان خانگی شما در یک NFT برای ورود به دروازه Furever، یک متاورس متمرکز بر حیوان خانگی است.

انتقال حیوانات خانگی از دنیای واقعی به متاورس :

متاورس را با همراه خود به روشی مشابه در زندگی واقعی کاوش کنید. با تعامل با حیوان خانگی خود از طریق VR / AR می توانید حیوان خانگی خود را برای مهارت هایی مانند: اطاعت، وفاداری، هوش، قدرت، استقامت، استقامت، اشتیاق آموزش دهید.

منبع : کهکشان

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...